
A Viladecans ens sumem a la Setmana Europea de la Mobilitat amb un programa d'activitats del 13 al 22 de setembre per promoure hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables! La Setmana de la Mobilitat contribueix a la descarbonització i a aconseguir la neutralitat climàtica de la Missió Clima.
El dia 22 tanquem el cicle amb la celebració del 'Dia sense cotxes'. Hi haurà activitats per a tothom al darrer tram del carrer del Doctor Reig (entre avinguda de la Roureda i el carrer de Carles Altés) per reivindicar una mobilitat més sostenible. A partir de les 15:45 hores es tallarà el trànsit en aquest tram i a les 17 hores començaran les activitats que consistiran en:
- Taller de circuit de bici i educació vial en el marc del projecte PUMA (PROGRAMA URBACT – FEDER)
- Taller de cistelles per a bicicletes amb el suport de la Diputació de Barcelona
- Racó de lectura a càrrec de la Biblioteca
- Civijocs amb les Agents Cíviques
- Racó dels desitjos dinamitzat per l'Ateneu d'Entitats Pablo Picasso
- Taller de manualitats a càrrec de l'Associació Agulles Urbanes
- Taller de pintacares a càrrec de la Companyia de Dansa Anthurium
- Classe oberta de sardanes a càrrec de Viladecans Sardanista, de 18 a 19 hores
- Classe oberta de gimnàstica de manteniment a càrrec de l'AV Montserratina-Mas Ratés, de 18.30 a 19 hores
També hi haurà la carpa Green Leaf perquè qui hi participi pugui aportar les seves bones pràctiques en temes de sostenibilitat. T'hi esperem!
*Mentre es realitzi aquesta activitat les persones usuàries de l'aparcament de la plaça de la Constitució hauran d'entrar i sortir pel carrer de Pere Sala.