Les entitats esportives es formen per actuar contra l'assetjament sexual

Un de cada cinc infants pateix violència sexual a Europa, segons UNICEF. Una xifra alarmant que des de les entitats esportives de Viladecans es vol posar fi a la xacra de les violències sexuals en l'àmbit esportiu. És per això, que s'han realitzat dos tallers formatius al complex Podium, a càrrec d'Anna Rovira i Puig -graduada en Dret i Criminologia- on s'han ensenyat eines i recursos per lluitar contra l'assetjament sexual dins les organitzacions esportives. 

Aquesta iniciativa, impartida pel Servei d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD), s'emmarca dins del programa del 25N del 2022. Aquest dimarts 29 de novembre ha tingut lloc la primera sessió i el pròxim 13 de desembre tindrà lloc una segona xerrada en la mateixa línia. 

De cara l'any vinent, hi ha previstes dues sessions més, una enfocada en com fer front a la LGBTI-fòbia en l'esport, i l'altra sessió sobre com impulsar mesures que fomentin la igualtat de gènere en l'esport.