Dos defensors dels drets humans expliquen les seves experiències vitals

Ciutadania i alumnat de diferents escoles i instituts de Viladecans s'han apropat a Atrium Viladecans, aquest dijous, 9 d'octubre, per escoltar les experiències vitals i professionals de dos activistes pels drets humans d'avui, Roland Mimi, del Congo i Yara El Harake, del Líban.

La xerrada ha estat organitzada per la Comissió Catalana d'Acció pel Refugi gràcies al programa Ciutats Defensores dels Drets Humans.

Durant la xerrada, la il·lustradora Clara Tanit anava realitzant una infografia amb les principals idees que han anat explicant els dos defensors, que han unit les seves veus per denunciar problemàtiques que tenen en comú als seus respectius països, com el colonialisme, la guerra i les migracions, entre d'altres, per tal de conscienciar sobre les accions que pot emprendre la ciutadania des de Catalunya, fent un consum ètic de productes i serveis.