El Ple de març ha aprovat la creació del consorci del Vilawatt, els seus estatuts de forma inicial i la memòria econòmica del projecte. Després d’un acord entre l’Ajuntament i l’AMB el passat 7 de març, el consorci estarà inicialment format per un 10% de l’AMB i un 90% de l’Ajuntament. Aquests percentatges s’ajustaran amb la progressiva incorporació d’agents ciutadans i empresarials. Amb aquest pas, el Vilawatt posa en funcionament el seu òrgan de governança.