Una festa popular va servir, el diumenge 8 de febrer, per presentar a la ciutadania la remodelació de la plaça de la Constitució i el nou Casal Barri de la Montserratina. La celebració va festejar, amb la participació del veïnat i tots els ciutadans, el fet de guanyar al municipi nous espais per a la convivència i la trobada, conjuntament amb el segon mercat municipal, aparcaments, habitatges protegits i més àrees de jocs infantils.