El Ple de març ha aprovat inicialment el Pla d'Actuació Municipal per a aquest mandat. La proposta de l'equip de Govern inclou accions en quatre línies estratègiques: polítiques socials i igualtat d'oportunitats, polítiques actives d'ocupació i promoció, millora dels barris, la cohesió, l'autoestima local i la cura del territori i qualitat democràtica, transparència i bon govern. Aquest mes el PAM entrarà en una nova fase i s'obrirà a la participació ciutadana.