A l'escola Montserratina estudien anglès i mates amb realitat augmentada

Dins el programa de la Setmana de la Ciència, vam oferir una formació als i les docents de Viladecans per tal de conèixer nous recursos per utilitzar la realitat augmentada en les seves classes. Aquesta formació es va fer a la Universitat Politècnica de Catalunya, a Castelldefels, i va ser impartida per la professora de la universitat Dolors Royo.

A partir d'aquest taller, cada centre ha pogut utilitzar la realitat augmentada amb els seus alumnes durant la setmana de la ciència. Aquest és el cas de l'Escola Montserratina, que van fer un taller a 3r i a 5è de primària amb l'aplicació Metaverse.

En el cas de 3r, a l'assignatura d'anglès, tenien el repte d'ajudar a un robot que havia perdut la capacitat de reconèixer objectes. A través de les instruccions que els donava, els i les alumnes havien d'anar buscar els objectes que els demanava per l'aula per així anar-li recordant al robot. Un forma ben entretinguda per recordar els noms dels objectes quotidians en anglès.

Per altra banda, a 5è, van tenir tota una cacera d'angles per tot el centre. Utilitzant un mapa del centre havien de trobar diferents codis QR que en escanejar, feien aparèixer un personatge.Aquest personatge els donava instruccions perquè busquessin al seu entorn angles de diferents tipus als quals havien de fer una foto.

La realitat augmentada és un recurs que, com podem veure ens pot servir per aprendre anglès, matemàtiques i moltes d'altres assignatures d'una manera més amena i divertida. Aquests tipus de metodologies són les que des de la XIE impulsem per tal que cada cop es donin més sovint dins les aules de Viladecans i poder millorar entre tots l'èxit educatiu.

Afegeix un nou comentari

* Camps obligatoris