L'Ajuntament ha hagut de tancar i modificar diversos serveis municipals per les noves mesures que ha aprovat la Generalitat per reduir els contagis de COVID-19
Els equipaments municipals han modificat els seus horaris i serveis com a resultat de les noves mesures establertes per la Generalitat de Catalunya per reduir els contagis per COVID-19