Suggeriments, queixes i propostes

A l’Ajuntament escoltem les teves queixes, consultes i suggeriments sobre l’estat de la ciutat o el funcionament dels serveis municipals per mitjà de diferents canals.

Aplicació mòbil

A través de l'app Viladecans&tu hi ha l’eina Viladecans Soluciona, amb la qual, pots alertar de desperfectes als carrers de la ciutat, com poden ser: senyals trencats, un fanal sense llum, plaga de vespes en un parc, etc.

Pots consultar més informació sobre aquesta aplicació i descarregar-te-la aquí

Instància

Si prefereixes fer una instància oficial a l’Ajuntament (amb rebut acreditatiu de la demanda), pots presentar-la a l’oficina d’atenció ciutadana Viladecans Informació o gestionar-la telemàticament a través de la Seu Electrònica.

Tramita una instància genèrica

PARTICIPACIÓ CIUTADANA

Amb els espais de participació pots involucrar-te en la presa de decisions de la ciutat formant part dels diferents Fòrums, per tractar necessitats més concretes o la plataforma digital Participa 311, en què es recullen les propostes, enquestes, opinions i votacions.

Consulta els espais participatius de la ciutat

FORMULARI

Si teniu qualsevol comentari o consulta sobre la ciutat, podeu enviar els vostres missatges per mitjà d’aquest formulari. Cal tenir en compte que:

  • S’ha de mantenir un to respectuós. Pensa que et dirigeixes a persones.
  • No es permeten missatges que atemptin contra la dignitat.
  • No es reenvien missatges duplicats ni reformulacions d’un tema ja enviat prèviament.
  • No s’admet spam i/o ofertes comercials.

Si el teu missatge compleix aquests requisits, et remetrem la resposta de l’equip tècnic responsable tan aviat com sigui possible. És possible que en comptes de respondre't per escrit, el tècnic/a responsable et truqui.

Fes-nos arribar el teu suggeriment o la teva consulta

Portal de transparència

Dades de gestió de les peticions ciutadanes.